Friday, March 4, 2011

aku cuma mampu berdoa~

hari ni aku jumpe dgn iela...lepas rindu rasenye..hehe

aku mlngkah ke DEMC dgn gembire hari ni sebab ni last day aku..
bli nugget cam biase..xyah jumpe muke org keje bok siti tu..lege..
sampai2 je,aku dapat berita buruk,slh sorang patient yg aku handle kena h1n1...bru je tau pagi tadi..
aku yg tgh hepi trus tdiam
maksudnye aku berisiko utk kena!
scare spontan air mate aku mleleh..tapi aku kesat sebab takut org nmpak.
h1n1..
bukan kes mudah tu..
aku rase cam nak cari doktor yg handle patient tu
tak gune punye doktor,bukan nak bagitau patient tu wat screening utk h1n1
dan sjak dari pagi sampai petang,aku masam je,berfikir sbnarnye camne nak g cek kat doktor.
ayah konfem r dah bising sruh bncang ngan bos pe yg patut aku wat
aku xleh bfikir dgn waras waktu tu..aku cume leh nanges..nanges..nanges..
dalam ati aku mmg aku sumpah2 doktor tu
last2 aku wat keputusan nak blek umah esok dan trus g check up kt hosp.sg buloh..
dlm kpale aku dah tfikir pe yg bakal tjadi hari esok..
either positive or negative..

dan waktu setiap solat...aku berdoa mohon dijauhkan pnyakit tu...sebab aku kena attend hari isnin ni..aku tau sume tu mmg mustahil sebab pnyakit tu mmg brisiko tggi...

aku cume mampu berdoa..mgharapkan keajaiban dari Allah.

kawan2,,tolong doakan saye xde pape ye...=(

2 comments:

  1. thnx dearie..
    n hopefully test yg da wat tu mmg tpat..n it said that i'm ngative n i'm fine!
    alhamdulillah..

    ReplyDelete